Настрої європейського бізнесу щодо Китаю впали до історичного мінімуму.

Настрої європейського бізнесу щодо Китаю впали до історичного мінімуму
Настрої європейського бізнесу щодо Китаю впали до історичного мінімуму

Оптимізм європейського бізнесу стосовно китайського ринку досяг найнижчого рівня за всю історію спостережень через повільне зростання та геополітичні турботи. За результатами щорічного опитування Торгової палати ЄС у Китаї, 73% респондентів вважають, що бізнес у цій країні став складнішим у порівнянні з попереднім роком, що є найвищим показником за останні чотири роки.

Недавнє дослідження, яке вийшло у середу, було проведене на основі опитування 503 респондентів у січні та лютому. Результати показали, що іноземні компанії величезні труднощі в Китаї після пандемічного локдауну минулого року. Хоча настрої серед бізнесу песимістичні, компанії все ж знаходять можливості у ланцюжках поставок в Китаї.

Рекордно низькі настрої вказують на те, що лише 12% респондентів виявили позитивне ставлення до прибутковості у Китаї в найближчі два роки. Компанії, які займаються медичним обладнанням, стикаються з дискримінацією через державні закупівлі, які віддають перевагу місцевим виробникам. Песимізм у опитуванні узгоджується з результатами аналогічного дослідження американських компаній, яке також показало велику кількість підприємств, що розглядають можливість переміщення виробництва або постачання з Китаю.

За даними опитувань, бізнес у Китаї стикається з багатьма проблемами, і вже знаходить альтернативи через ризики та труднощі у цій країні.


Читайте також

Реклама